توزیع کننده روغن کنجد اصل

توزیع کننده روغن کنجد اصل عرضه کننده این محصول با کیفیت به بازار سراسر کشور به صورت مستقیم و غیر مستقیم می باشد.

این روغن ارزش غذایی بالایی دارد. به طوری که متخصصان تغذیه توصیه می کنند این این روغن جایگزین سایر روغن های گیاهی و حیوانی شود. این روغن به حرارت حساس است و در افزایش دما خواص خود را از دست می دهد.

اگر می خواهید با خواص این محصول در رابطه با کاهش استرس بیشتر آشنا شوید و یا قصد خرید آن را دارید لطفا در ادامه با ما همراه باشید.

توزیع کننده روغن کنجد اصل

مبارزه با استرس با مصرف روغن کنجد

مبارزه با استرس با مصرف روغن کنجد روغن کنجد دارای مواد مغذی بسیاری است‌. وجود انواع مواد معدنی در این روغن از قبیل آهن، کلسیم، سلنیوم، منگنز، پتاسیم و … به این روغن ارزش غذایی بالایی داده است. به علاوه روغن کنجد حاوی انواع ویتامین ها به ویژه ویتامین های گروه B و ویتامین E است.

یکی از آمینو اسید هایی که به فراوانی در روغن کنجد موجود است تیروزین است. تیروزین به طور مستقیم با هورمون شادی بخش که سروتونین نام دارد در ارتباط است‌. این هورمون روی خلق و خو اثر مستقیم دارد و در صورت عدم تعادل آن در رنج نرمال باعث استرس و در موارد شدید تر سبب افسردگی می گردد. استفاده از کنجد علاوه بر تامین تیروزین، سبب ترشح بیشتر سروتونین نیز می شود و در کاهش چشم گیر استرس نقش دارد.

بازار صادرات روغن کنجد اصل

بازار صادرات روغن کنجد اصل همان طور که ذکر شد مصرف روغن کنجد خواص بسیاری دارد .این محصول حاوی انواع آنتی اکسیدان ها است. آنتی اکسیدان ها با از بین بردن رادیکال های آزاد از سلول های بدن در مقابل سرطانی شدن مراقبت می کند. از این رو به افرادی که در معرض ابتلا به سرطان قرار دارند توصیه می شود از این روغن استفاده کنند.

بازار صادرات روغن کنجد اصل عرضه کننده این محصول به سراسر کشور و کشور های هم جوار می باشد.

اگر شما قصد خرید این محصول را دارید پیشنهاد ما به شما خرید عمده آن است چرا که از تخفیف ویژه خرید عمده بهره مند می شوید.

چنانچه مایل به خرید هستید اما از مراکز فروش فاصله دارید و یا فرصت رفتن به بازار را ندارید می توانید آن را به صورت آنلاین و از طریق همین سایت که سایت رسمی فروش روغن کنجد اصل است سفارش داده و خریداری کنید. پس از ثبت سفارش مشاوران فروش با شما ارتباط برقرار کرده و پس از پاسخگویی به سوالات شما سفارش شما را درب منزل ارسال می کنند.

در این صورت شما هزینه های ناشی از رفت و برگشت جهت رفتن به بازار برای خرید را حذف کرده اید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما