توزیع مستقیم روغن کنجد سیاه خالص

روغن کنجد سیاه خالص، یک روغن بسیار با ارزش بوده و همانطور که از نامش مشخص است از دانه‌های کنجد سیاه به دست می‌آید و دارای خواص فوق‌العاده است. امروزه برای کسانی که می خواهند غذاهای سالم و خوشمزه را بپزند روغن کنجد محصولی بی نظیر خواهد بود.

روغن کنجد دارای انواع مختلفی از جمله روغن تصفیه شده، تسویه نشده، برشته شده، روغن‌کنجد چیلی و غیره است. این محصول خواص درمانی بالایی دارد به طوری که جهت درمان دیابت و جلوگیری از آن، درمان کم‌خونی، سلامت قلبی و عروقی، جلوگیری از سرطان و بسیاری از بیماری‌های دیگر موثر است.

توزیع مستقیم روغن کنجد سیاه خالص

نحوه تشخیص روغن کنجد اصل از تقلبی

نحوه تشخیص روغن کنجد اصل از تقلبی روغن زیتون از دست روغن های سالم برای پخت و پز می باشد؛ اما برخی از سودجویان روغن های غیر طبیعی و نا مرغوب را به عنوان روغن های طبیعی به بازار عرضه می کنند. با این وجود راه‌های متفاوتی برای تشخیص روغن اصلی از تقلبی وجود دارد که در ادامه به آن می پردازیم:

1. توجه به رنگ و بوی روغن کنجد: ساده ترین راه برای تشخیص روغن کنجد اصل توجه به بوی روغن و رنگ آن است، محصولی که مرغوب باشد بوی ملایم دارد و رنگ آن زرد ای مایل به طلایی است.

2. توجه به حالت و خواص روغن کنجد: محصولی که کیفیت بالایی داشته باشد، حرارت بسیار بالایی را تحمل کرده و پس از حرارت دیدن به هیچ وجه نمی‌سوزد و بوی بدی ساطع نمی‌کند.

3. روش دیگر، امتحان محصول در هوای سرد است؛ به طوری که روغن کنجد در دمای ۶ درجه و بر اثر سرد شدن حالت سفتی می‌گیرد و به اصطلاحی می توان گفت می بندد، که این نشانه می‌تواند نشانه‌ای برای طبیعی بودن، مرغوبیت و اصالت کالا باشد.

4. روش دیگر، امتحان آن بر روی پوست است؛ اگر محصول را بر روی دست مالیده و پس از چند دقیقه آن را با آب گرم بشوییم، باید تنها نرمی روغن بر روی پوست باقی بماند.

5. لازم به ذکر است از مهمترین دلایل اصلی بودن روغن کنجد، عطر و طعم آن می باشد؛ هیچگاه نباید روغن کنجد بی بو خرید مگر اینکه به تولید کننده اعتماد داشته باشیم.

6. از دیگر روش ها که معمولا بسیاری از ما این امر را انجام می‌دهیم؛ بررسی قیمت محصول، متناسب با مقدار آن است که اگر محصول بسیار زیاد بوده و مبلغ آن کم باشد، باید به کیفیت آن شک کنیم.

بازار فروش روغن کنجد سیاه خالص

بازار فروش روغن کنجد سیاه خالص از آنجایی که روغن کنجد سیاه دارای خواص سرشاری برای بدن بوده و همچنین در امور آشپزی مورد استفاده قرار می گیرد؛ بسیار تولید شده و از بازار فروش بسیار خوبی بهره مند می باشد.

بازار فروش روغن کنجد سیاه خالص در نقاط مختلف کشورمان وجود دارد و با مراجعه به بسیاری از عطاری ها و یا مراکز فروش این محصول می توان آن را خریداری نمود.

علاوه بر این امروزه پیشنهاد می شود خرید اینترنتی را انتخاب کرده که خریدی راحت و بدون دردسر می باشد و می توان به راحتی از انواع محصولات بهره‌مند شویم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما