تامین کننده ارده کنجد ایرانی

ارده یکی از محصولات داخلی کشور ایران می باشد، ارده در واقع عصاره گیاه کنجد است که بیشتر در مناطق معتدل رشد می کند، ارده خواص دارویی و غذایی بسیاری دارد، ارده کنجد ایرانی بیشتر در شهر های جنوبی، و شهر یزد، تبریز و اصفهان تولید می شود، ارده علاوه بر خاصیت غذایی، فواید دارویی زیادی هم دارد.

تامین کننده ارده کنجد ایرانی

سلامت استخوان ها با خوردن ارده

سلامت استخوان ها با خوردن ارده ارده دارای خواص و مواد مغذی می باشد که برای استحکام استخوان ها موثر می باشد، در ارده مقدار زیادی کلسیم وجود دارد، کلسیم بخش عمده و سازنده استخوان می باشد، که با مصرف مداوم ارده کنجد می توان کلسیم مورد نیاز استخوان را تامین کرد، سلامت استخوان با ارده و مصرف روزانه آن تضمین می گردد.

در ارده مقدار زیادی ویتامین و چربی وجود دارد که برای بدن لازم و ضروری هستند، از ویتامین های موجود در ارده می توان به ویتامین آ، ویتامین دی، ویتامین سی، ویتامین ث وانواع ویتامین های ب اشاره کرد، مصرف ارده می تواند ویتامین مورد نیاز خون را تامین کند.

از ارده برای ساخت حلوا ارده، ارده کنجد، معجون، انواع شیرینی و انواع خوراکی استفاده می شود، ارده علاوه بر خاصیت های غذایی، خاصیت های دارویی زیادی هم دارد و برای درمان بسیاری بیماری ها موثر می باشد، از ارده کنجد می توان برای درمان درد مفاصل، درد استخوان ها، درد معده، درد گوش و درد چشم ها استفاده کرد، هم چنین روغن موجود در ارده باعث می شود که سطح پوست ها تقویت شود و منافذ پوست باز سازی گردد.

ارده حاوی فیبر غذایی زیادی می باشد که برای رژیم های غذایی و میان وعده غذایی بسیار پر کاربرد است و مورد استفاده زیادی قرار می گیرد، همین طور دارای انتی اکسیدان زیاد می باشد که مانع از ابتلا به سرطان پوست می شود و خارش های موضوعی را بر طرف می کند.

فروش ویژه ارده کنجد ایرانی

فروش ویژه ارده کنجد ایرانی فروش ویژه ارده کنجد ایرانی بستگی به نکات مهمی دارد، ارده کنجد در ایران توسط شرکت های زیادی تولید می شود، شرکت های زیادی هستند که ارده کنجد با کیفیت و مرغوب را تولید و به بازار های داخلی و خارجی عرضه می کند. برای شناخت ارده کنجد باید به موارد مهمی توجه کرد، ارده کنجد اصل ایرانی دارای غلظت بسیار بالایی می باشد و رنگ آن روشن است و طعمی بسیار عالی دارد.

قیمت این ارده کنجد ها به کیفیت و نوع آن بستگی دارد، هم چنین هزینه های زیادی در تولید ارده کنجد باعث افزایش قیمت نهایی می گردد و این محصول با قیمت بیشتری به دست مشتریان و فروشندگان مواد غذایی می رسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما