تامین کننده ارده کنجد ارگانیک

ارده یک وعده غذایی بسیار مغذی و ناب برای همه ما مخصوصا در فصل رمستان است. این مواد غذایی پر از خواص و انرژی است که طبعی گرم دارد. ارده از کوبیده شدن دانه های کنجد تهیه می شود. ما به شما توصیه می کنیم در طول روز حتما مقداری ارده میل بفرمایید تا علاوه بر سلامت بدن خود از انرژی این ماده بی نظیر نیز بهره مند شوید.

تامین کننده ارده کنجد ارگانیک این محصول لذیذ و انرژی را در بسته بندی های شکیل و در حجم های مختلف و طعم های متنوع به بازار عرضه می کند.

تامین کننده ارده کنجد ارگانیک

ارده کنجد مفید برای بدنسازی

ارده کنجد مفید برای بدنسازی کنجد یک مایع خوشمزه است که برای تولید و تهیه ارده یک گزینه لاینفک است و با کوبیده شدن آن است که ارده درست می شود و به دست من و شما می رسد. خواص و انرژی ارده آنقدر بالا است که توصیه می کنند در وعده صبحانه استفاده شود تا فرد در تمام روز انرژی لازم را داشته باشد.

از دانه های آن روغن و ارده و حلوا بسیاری دیگر از فرآورده های کنجد تهیه می شود. این دانه ها بسیار مغذی هستند و خواص بسیاری برای بدن به ارمغان می آورند. ارده کنجد مفید و مغذی برای بدن ما می باشد که در آن هیچگونه مواد افزودنی وجود ندارد. کنجد سرشار از روغن است که محل کاشت آن بیشتر زمین های استانهای خوزستان, یزد, بلوچستان و اصفهان است.

یکی از فواید ارده کاهش دادن وزن برای فرد مصرف کننده است. زیرا طبع آن گرم است و با مصرف آن سوخت ساز بدن شدت می گیرد و چربی سوزی انجام می شود و به مراتب سبب کاهش وزن می شود.به همین دلیل می گویند که ارده برای بدنسازی مفید و موثر است.

در ارده کربوهیدرات, چربی, پروتئین, ویتامین آ, انواع ویتامین ب, اسید فولیک, کلسیم, آهن, منیزیم, منگنز, فسفر, پتاسیم, سدیم, روی وجود دارد. به دلیل اینکه در ارده و دیگر فرآورده های آن اسید های چرب اشباع نشده ای وجود دارد نباید در معرض هوا و محیط گرم و پر نور قرار بگیرد زیرا باعث خرابی آن می شود.

شرکت فروش ارده کنجد ارگانیک

شرکت فروش ارده کنجد ارگانیک این ماده غذایی باید در یک محیط خشک و خنک و به دور از آفتاب نگه داری و محافظت شود. از نظر خواص, ارده کنجد برای بدن بسیار مفید است و ماده ای مغذی و پر ارزش می باشد. ما مصرف این ماده غذایی را به شما توصیه می کنیم تا از خواص و انرژی آن بهره لازم را ببرید.

بهترین قیمت ارده کنجد ایرانی قیمتی بدون واسطه و مستقیم است که از نرخی مناسب و ارزان تر بهره مند می شویم. شرکت فروش ارده کنجد ارگانیک این محصول را برای عرضه به همه استان های کشور و در دسترس مردم و مشتریان قرار گرفتن با کیفیتی اعلا و در بسته بندی های بی نظیر توزیع و پخش می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما