تامین کننده ارده اصل کنجد

ارده کنجد محصولی است که از دانه های مرغوب و با کیفیت کنجد به دست می آید. کنجد را می توانید بعد از تفت دادن و جدا کردن پوست آسیاب نموده تا ارده به دست آید. تامین کننده ارده اصل کنجد اقدام به ارائه آن در حجم های مختلف به بازار نموده است و خریداران می توانند از طریق همین وب سایت و بدون واسطه نسبت به سفارش این محصول اقدام کنند. این محول دارای کیفیت صادراتی نیز بوده و صادر کنندگان محصولات غذایی می‌توانند آن را به مقدار بالا از این تامین کننده خریداری کنند.

تامین کننده ارده اصل کنجد

خاصیت انرژی زا بودن ارده کنجد

خاصیت انرژی زا بودن ارده کنجد آنالیز غذای ارده نشان می ‌دهد که این محصول حاوی مقادیر قابل توجهی چربی است به طوری که بیشتر از ۵۰ درصد این دانه گیاهی را روغن تشکیل می دهد.

روغن از جمله ترکیبات غذایی می باشد که به دلیل داشتن اسیدهای چرب اشباع و غیر اشباع نسبت به همه مواد غذایی دیگر انرژی بیشتری از خود آزاد می ‌کند و به این ترکیب در نتیجه سوخت و ساز در بدن به شدت انرژی زا بوده و مصرف آن می ‌تواند به سرعت مقادیر قابل توجهی انرژی را در اختیار بدن قرار دهد به همین دلیل است که مصرف ارده کنجد برای صبحانه توصیه می‌شود زیرا می‌تواند انرژی قابل توجهی را برای فعالیت های روزانه در اختیار بدن ما قرار دهد.

در مصرف ارده کنجد باید حتماً حد اعتدال رعایت شد زیرا مصرف بیش از حد آن به دلیل انرژی زا بودن ارده می ‌تواند منجر به تجمع چربی در بخش های مختلف بدن به ویژه محوطه شکمی و پهلو ها گردد و ممکن است و منجر به عارضه کبد چرب شود.

مصرف روزانه حدود ۴۰ گرم از ارده کنجد به دلیل انرژی بسیار بالای آن می تواند تامین کننده انرژی مورد نیاز بدن در طول روز باشد و هم این که مانع از ایجاد چربی در بدن گردد.

بازار صادرات ارده اصل کنجد

بازار صادرات ارده اصل کنجد ایران یکی از کشورهای تولید کننده کنجد به شمار می ‌رود و فرآورده اصلی تولید شده از این کنجد ارده است. این محصول به صورت ارده اصل و فرآورده های جانبی آن از قبیل حلوا شکری به دیگر کشورها صادر می شود.

بازار صادرات ارده کنجد از سوددهی مناسبی برخوردار است و خریداران می توانند با تهیه این محصول از تولید کننده های داخلی با قیمت ارزان و بسته بندی مناسب و صادرات به دیگر کشورها به ویژه در شرایط کنونی سود مناسبی به دست آورند.

بازارهای صادراتی این محصول اغلب کشورهای همسایه هستند و بنابراین هزینه حمل و نقل ارده به این کشورها بسیار کم می باشد و و در نهایت باعث می شود سود صادر کننده این محصول بیشتر گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما