بهترین قیمت ارده کنجد ایرانی

ارده کنجد یک مایع خوشمزه است که از کوبیده شدن دانه های ارده تهیه شده است. خواص و انرژی ارده آنقدر بالا است که توصیه می کنند در وعده صبحانه استفاده شود تا فرد در تمام روز انرژی لازم را داشته باشد و در آن هیچگونه مواد افزودنی وجود ندارد.

بهترین قیمت ارده کنجد ایرانی قیمتی بدون واسطه و مستقیم است که از نرخی مناسب و ارزان تر بهره مند می شویم.

بهترین قیمت ارده کنجد ایرانی

خواص فراوان ارده کنجد برای بدن

خواص فراوان ارده کنجد برای بدن خواص فراوان ارده کنجد برای بدن بسیار بالا است و ماده ای مغذی و پر ارزش است. تهیه ارده کاملا طبیعی صورت می گیرد و هیچگونه مواد افزودنی و شیمیایی در آن وجود ندارد و برای سلامتی و کاهش وزن مناسب و مفید است.

ارزش غذایی موجود در ارده:

کربوهیدرات ها, چربی, پروتئین و ویتامین آ, ویتامین ب 1, ویتامین ب 2, ویتامین ب 3, ویتامین ب 5 و ویتامین ب 6, اسید فولیک, کلسیم, آهن, منیزیم, منگنز, فسفر, پتاسیم, سدیم, روی

برای تهیه ارده کنجد باید کنجد ها کاملا کوبیده و خمیر شوند به این صورت که ابتدا دانه‌های کنجد را از زمین برداشت می کنیم و برای تهیه فرآورده های خود جمع‌آوری می کنیم و باید این دانه ها را خیس کنند تا پوسته سیاه یا قهوه‌ای‌ رنگ و نازک آن به راحتی جدا شود. سپس دانه‌های سفید رنگ بدست آمده و پوست‌ کنده شده را باید آسیاب و له کنیم که خمیر نسبتا شلی به‌دست می‌آورند که به این خمیر ارده می‌گویند.

به دلیل اینکه در ارده کنجد و دیگر فرآورده های آن اسید های چرب اشباع نشده ای وجود دارد نباید در معرض هوا و محیط گرم و پر نور قرار بگیرد زیرا باعث خرابی آن می شود. این ماده غذایی را باید در یک محیط خشک و خنک و به دور از آفتاب نگه داری و محافظت بشود.

خواص ارده کنجد:

  • کاهش کلسترول و چربی خون
  • تامین کلسیم بدن و استحکام و سلامت استخوان ها و دندان ها
  • بهترین غذا برای کودکان, انرژی لازم را برای آنها تامین می کند و تقویت حافظه کودک
  • پیشگیری از سرطان به دلیل آنتی اکسیدان
  • ملین و مسهل و تسهیل کار روده ها و رفع یبوست
  • ارده قاعده اور است و بیماری های رحم را رفع می کند.
  • تقویت قوای جنسی, کاهش وزن و لاغری
  • جلوگیری از بیماری های قلبی عروقی

فروش مستقیم ارده کنجد ایرانی

فروش مستقیم ارده کنجد ایرانی طبع ارده گرم است و مناسب افراد سرد مزاج و فصل سرد زمستان می باشد که بهترین وعده غذایی در این فصل است و سبب گرم شدن بدن می شود. کنجد در زمین های استانهایی نظیر خوزستان, بلوچستان و یزد و اصفهان کاشته می شود که از دانه های آن روغن و ارده نیز تهیه می شود. این دانه ها بسیار مغذی و روغنی هستند.

فروش مستقیم ارده کنجد ایرانی باید بدون واسطه صورت بگیرد تا قیمت آن مناسب و به صرفه شود. ما مصرف این ماده غذایی را به شما توصیه می کنیم تا از خواص و انرژی آن بهره لازم را ببرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما