بازرگانی فروش ارده کنجد خانگی

وجود درخواست و تقاضای بسیار برای محصولی مانند ارده کنجد منجر به توسعه فروش این محصول و تامین مناسب آن شده است. یکی از انواع ارده که در برترین واحد بازرگانی فروش این محصول به چشم خورده و برای انتخاب، گزینه ای کاملاً مناسب خواهد بود، ارده کنجد خانگی است که مراحل شکل گیری را به روشی سنتی طی کرده و از بهداشت و کیفیت بالا برخوردار می باشد، همچنین این محصول در انواع ارده سفید و ارده قهوه ای موجود بوده و می توانید آنها را برگزینید.

بازرگانی فروش ارده کنجد خانگی

ارزش غذایی 100 گرم ارده کنجد

ارزش غذایی 100 گرم ارده کنجد ارده کنجد از خوراکی های مفیدی است که مصرف آن نه تنها ضرری را برای افراد در پی نداشته، بلکه پر از منفعت و فایده نیز خواهد بود، این محصول را می توان جایگزینی عالی برای خوراکی هایی دانست که وجود آنها در برنامه غذایی، فقط ضرر است و جز ایجاد بیماری های مختلف، نتیجه‌ی دیگری به دنبال نخواهند داشت.

آنچه که در ادامه راجع به این محصول خواهیم گفت، ارزش غذایی ارده کنجد می باشد، در واقع می خواهیم بدانیم در هر 100 گرم ارده، چه ترکیباتی با چه مقادیری وجود دارند:

  1. کالری موجود در 100 گرم ارده کنجد برابر با 600 کیلو کالری خواهد بود.
  2. فیبر موجود در آن برابر با 9 گرم می باشد.
  3. هر 100 گرم ارده دارای 17 گرم پروتئین است که واقعاً قابل تامل به نظر می رسد.
  4. سدیم موجود در آن هم معادل با 115 میلی گرم خواهد بود.
  5. اسید چرب غیر اشباع موجود در این محصول که از اسیدهای چرب مفید به شمار می آید، 20 گرم می باشد.
  6. همچنین پتاسیم موجود در ارده کنجد 100 گرمی هم برابر 414 میلی گرم است.

تامین کننده ارده کنجد خانگی

تامین کننده ارده کنجد خانگی اگر سراغ یکی از بهترین انواع ارده کنجد را از معتبرترین تامین کننده ارده همچون این مرکز بگیرید، یکی از گزینه هایی که به شما پیشنهاد کرده و می توانید روی آنها برای انتخاب فکر کنید، ارده کنجد خانگی است.
همانطور که از نام این محصول بر می آید، این ارده به روشی کاملاً سنتی و بدون دخالت تجهیزات صنعتی حاصل گشته و مدت زمان بیشتری برای تولید آن صرف شده است، چرا که امکانات موجود برای تهیه آن، خیلی پیشرفته نبوده و ساده اند؛ با این وجود ممکن است شاهد قیمت بیشتری از آن باشید.

اما انواع ارده کنجد خانگی که از این مسیر می توانید به تهیه و تامین آنها بپردازید، شامل این محصولات خواهند شد:

  • ارده کنجد سفید: این محصول دارای ظاهر روشن تری بوده و عده ای آن را به ارده قهوه ای ترجیح می دهند.
  • ارده کنجد قهوه ای: این محصول به دلیل برشته کردن بیشتر کنجدها به رنگ قهوه ای درآمده و در آن از شیرین کننده های طبیعی مثل استویا یا شیره استفاده شده است و به دلیل خلوص بیشتر، قیمت بالاتری را به همراه دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما