بازرگانی فروش ارده شکلاتی اردکان

یکی از خوراکی هایی که می تواند برای وعده ی صبحانه مناسب باشد، ارده شکلاتی اردکان است. این محصول از ۷۰ درصد ارده و ۳۰ درصد شکلات صبحانه تشکیل شده است. در واقع شکلات باعث شیرین شدن ارده و بهبود طعم آن می شود. این خوراکی طعم بسیار دلپذیری دارد و می تواند به عنوان یک صبحانه ی پر انرژی و سالم مورد استفاده قرار گیرد. این محصول توسط بازرگانی اردکان در بسته بندی های ۳۰۰ گرمی به فروش می رسد. ارده شکلاتی یک خوراکی کاملا جدید بوده و خواص بسیار زیادی دارد، که در ادامه ی مطلب به آن خواهیم پرداخت.

بازرگانی فروش ارده شکلاتی اردکان

خواص درمانی ارده اردکان

خواص درمانی ارده اردکان ارده در واقع از کنجد کوبیده شده تهیه شده است. هرچه کنجد استفاده شده مرغوب تر باشد، در نهایت ارده بهتری نیز تولید می شود.

برای تهیه ارده، ابتدا کنجد ها را در آب خیس می کنند تا پوست آن ها جدا شود. سپس کنجد ها را آنقدر می کوبند، که به صورت خمیری در بیاید. این مایع خمیر مانند همان ارده است.

از جمله خواص درمانی ارده اردکان، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • به دلیل داشتن اسید فولیک و آهن می تواند به درمان کم خونی و فقر آهن کمک کند
  • تقویت کننده ی حافظه است
  • طبع ارده گرم است و می تواند سردی،سستی و بی حالی بدن را از بین ببرد
  • ارده سرشار از کلسیم است و به استحکام استخوان ها و سلامت دندان ها کمک می کند
  • سرشار از آنتی اکسیدان است و از ابتلا به سرطان جلوگیری می کند
  • تقویت کننده قوای جنسی
  • به رفع سریع بیماری های رحمی کمک می کند

خرید مستقیم ارده شکلاتی اردکان

خرید مستقیم ارده شکلاتی اردکان ارده پروتئین زیادی دارد و به دلیل داشتن ویتامین های گروه B، E،D و A، اسید های چرب مفید، منیزیم، کلسیم و پتاسیم می تواند بسیاری از نیاز های بدن به این مواد را تامین کند.

ارده کمی حالت گس دارد و معمولا با شکر، عسل، مربا و یا شیره های مختلف مخلوط شده و سپس مصرف می شود.

شرکت اردکان اما با ترکیب ارده با شکلات صبحانه، توانسته است، این محصوص را به خوراکی دلپذیری برای همه و به ویژه کودکان تبدیل کند.

خرید مستقیم ارده شکلاتی اردکان، به صورت عمده و با قیمت استثنایی، تنها از طریق این سایت امکان پذیر است. کافی است، با شماره های درج شده تماس حاصل کرده و محصولات مورد نظر خود را خریداری نمایید.

این محصول برای همه ی افراد قابل استفاده می باشد. ارده شکلاتی با نان تست و یا حتی به صورت خالی قابل مصرف می باشد. این محصول می تواند به عنوان یک خوراکی سالم و پر انرژی در وعده ی صبحانه و یا در میان وعده ها استفاده شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما