بازرگانی خرید روغن سنتی کنجد

انسان و طبیعت همسان یکدیگر آفریده شده اند، می توان گفت عالم خلقت می تواند به همه نیازهای غذایی بشر جواب گو باشد اما دخالت های خود انسان باعث آسیب ها جدی به محیط زیست شده است. گیاهان بسیاری هستند که با خواص بی نظیر خود اکثر نیازهای جسمی بشر را برطرف می کنند. روغن سنتی کنجد از جمله کامل ترین مواد غذایی محسوب می شود. بازرگانی خرید روغن سنتی کنجد بهترین واسطه میان تولید کننده و مصرف کننده این محصول است.

بازرگانی خرید روغن سنتی کنجد

فواید روغن کنجد از نظر طب سنتی

فواید روغن کنجد از نظر طب سنتی طب سنتی و کاربرد های آن روز به روز با اقبال بیشتر مردم جهان روبرو می شود. تکیه طب سنتی بر مواد غذایی و دارویی طبیعی دلیل محکم این استقبال است. گیاه کنجد و روغن سنتی کنجد از ستون های محکم طب سنتی ایران، چین و… است. طبع گرم و تَر روغن کنجد باعث شده که با همه بدن ها سازگاری داشته باشد.

از جمله فواید روغن کنجد از نظر طب سنتی می توان به چند مورد اشاره کرد: جلوگیری از تصلب شرایین و بسته شدن عروق، جلوگیری از بروز آب مروارید، مناسب برای سرخ کردن به دلیل مقاومت بالای حرارتی که دارد، کاهش ابتلا به بیماری پارکینسون و لرزش، جلوگیری از بیماری‌های مفصلی و آرتروز، ویتامین E موجود در آن از بیماری آلزایمر پیشگیری می‌کند.

برای افرادی که از کم خونی و سرگیجه رنج می‌برند مفید است. مصرف موضعی این روغن، پوست را نرم و لطیف می‌کند. خاصیت ضدقارچی و ضدباکتریایی دارد. غرغره کردن آن، باکتری‌ها، از جمله باکتری‌های سرماخوردگی از بین می‌برد. محافظ طبیعی در برابر اشعه‌ی فرابنفش به حساب می‌آید.

فروش عمده روغن سنتی کنجد

فروش عمده روغن سنتی کنجد روغن سنتی کنجد یک تفاوت عمده با نوع صنعتی آن دارد؛ در روش روغن کشی سنتی کنجد حرارت نمی بیند، برای همین همه خواص کنجد به روغن منتقل می شود اما در روش صنعتی حرارت بسیار بالایی که دارد بخشی از خواص روغن کنجد از بین می رود. فواید روغن کنجد به قدری زیاد است که آن را روغن ملکه می نامند.

فروش عمده روغن سنتی کنجد به روش های مختلفی انجام می شود. برخی از فروشگاه های عرضه مواد غذایی و مغازه ها انواع روغن کنجد را به فروش می رسانند. فروش عمده روغن نیز اغلب توسط کسانی انجام می شود که خودشان روغن کشی کنجد را انجام می دهند. عطاری ها و مغازه هایی که لبنیات سنتی ارائه می دهند نیز محل فروش روغن سنتی کنجد هستند.

کیفیت روغن کنجد بستگی به نوع کنجد و نحوه فرآوری روغن آن دارد. کاشت و برداشت گیاه کنجد و روغن کشی سنتی آن بسیار پر زحمت و البته پر برکت است. روغن کنجد باید عطر و طعم گیاه را حفظ کرده باشد. ایران از تولید کنندگان برتر کنجد و روغن سنتی آن است که به دلیل ارگانیک بودن دارای جایگاه ویژه ای است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما