بازار فروش ارده 800 گرمی

ارده از فرآورده های بسیار ارزشمند به دست آمده از کنجد است که در آن فقط کنجد وجود دارد و هیچ ماده غذایی دیگری را نمی توان در آن پیدا کرد. این محصول در حجم های مختلف در بازار فروش آن ارائه شده است و به راحتی می توان آن را تهیه کرد.

ارده 800 گرمی از انواع مختلف این محصول است که برای مصارف خانگی مناسب است. برای تهیه این محصول از بازار فروش می توان با تولید کننده این محصول به طور مستقیم ارتباط تلفنی یا اینترنتی برقرار مرد و سفارش خرید این محصول را ارائه داد.

بازار فروش ارده 800 گرمی

خاصیت های غذایی ارده چیست؟

خاصیت های غذایی ارده چیست؟

تولید ارده بسیار راحت است و می توان با استفاده از دستگاه های خاص پوست خارجی آن را جدا نموده سپس محصول باقی مانده را آسیاب کرد تا در نهایت محصول نهایی به نام ارده به دست آید.

برای اطلاع از خاصیت غذایی ارده بید از آنالیز غذایی این دانه گیاهی باخبر باشیم تا خواص آن برای ما آشکارتر شود. ارده یا به قولی کنجد تفت داده آسیاب شده دارای 25 درصد پروتئین است و حداقل 55 درصد روغن دارد. با این درصد از مواد غذایی می توان انتظارات بالایی از این محصول داشت زیرا کمتر دانه یا ترکیب غذایی را می توان با این مشخصات در طبیعت پیدا نمود.

کنجد با پروتئین بسیار بالایی که دارد می تواند منبع سیار عالی برای تامین نیاز بدن به پروتئین و انواع اسیدهای آمینه باشد و می توان در رشد بافت های عضلانی به ویژه برای افراد در سن رشد منبع پروتئینی عالی باشد.

ارده دارای مقادیر بسیار زیادی اسید چرب های از نوع اشباع و غیر اشباع است که نوع غیر اشباع آن بسیار بیشتر از اشباع می باشد به همین دلیل می تواند مانع از افزایش کلسترول بدن خون شود و به همین دلیل به سلامت قلب کمک زیادی می کند و می توان منبع انرژی بسیار خوبی نیز باشد.

تولید کننده ارده 800 گرمی

تولید کننده ارده 800 گرمی تولید کننده ارده ۸۰۰ گرمی یکی از بهترین انواع حجم های قابل ارائه ارده را تولید و به بازار ارائه کرده است. این حجم از ارده مناسب فروشگاه‌های زنجیره‌ای و سوپرمارکت ها می باشد تا آن را به خریداران خانگی ارائه نمایند همچنین این محصول برای صادرکنندگان نیز بسیار مناسب است تا از صادرات آن سود خوبی کسب کنند.

خریداران می ‌توانند در تماس با تولید کننده این محصول از طریق تلفنی یا همین وب سایت اطلاعات مربوط به این ارده را به دست آورد و بدون واسطه ثبت سفارش خود را از این دو روش انجام دهند تا تولید کننده نیز در اسرع وقت سفارش خریداران را به دست آنها برساند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما