بازار صادرات روغن کنجد اعلا

بازار صادرات روغن کنجد اعلا رونق فراوانی دارد چون مرغوبیت بالا و قیمت مناسب این محصول ایرانی باعث شده مشتریان خارجی فراوانی پیدا کند روغن کنجد روان کننده روده می باشد و به رفع یبوست کمک می کند برای این منظور کافی است هر روز یک تا دو قاشق غذا خوری از آن را مصرف کنید.

بازار صادرات روغن کنجد اعلا

مزایا و معایب استفاده از روغن کنجد

مزایا و معایب استفاده از روغن کنجد

مزایا استفاده از روغن کنجد شامل گزینه های زیر می شوند:

  • منبع انواع ویتامین ها و مواد معدنی مانند کلسیم، آهن، منیزیوم، مس و روی می باشد و به درمان آرتریت روماتوئید کمک می کند.
  • باعث کاهش فشار خون بالا می شود با استرس و افسردگی مبارزه می کند چون دارای آمینو اسید معروفی به نام تیروزین می باشد که تولید هورمون سروتونین را افزایش می دهد.
  • برای بهداشت دهان و دندان می توانید با معده خالی روغن کنجد را بخورید و آن را در دهانتان به مدت 20 دقیقه قرار دهید و سپس تف کنید تا باکتری های داخل دهان شما از بین برود.
  • خاصیت ضد التهابی و ضد میکروبی دارد به همین دلیل با باکتری های مانند استرپتوکوکوس، قارچ و استافیلوکوکوس مبارزه می کند.
  • منبع آهن است و برای درمان کم خونی می تواند مفید واقع شود دارای ترکیب ضد سرطانی به نام فیتات است و از سرطان روده پیشگیری خواهد کرد.
  • برای کبد دارویی نیرو بخش محسوب می شود که باعث افزایش جریان خون می گردد و می تواند به تغذیه چشم ها کمک کند چون طبق نظر طب سنتی سلامتی کبد با چشم ها ارتباط دارد.
  • غنی از اسید های چرب اشباع نشده می باشد و کلسترول بد خون را کاهش می دهد و بیماری های قلبی را درمان می کند علاوه بر این منبع لستین است و از لخته شدن خون پیشگیری می نماید.

عرضه کننده روغن کنجد اعلا

عرضه کننده روغن کنجد اعلا

عرضه کننده روغن کنجد اعلا توانسته به بازار های خارجی راه پیدا کند چون به خوبی درک کرده که مرغوبیت بالا حرف اول را در عرصه تجارت و فروش می زند علاوه بر فواید روغن کنجد باعث شده عرضه آن افزایش یافته یابد.

به عنوان نمونه منبع آنتی اکسیدان است باعث جوان سازی پوست می شود و از پیری پوست جلوگیری می نماید خاصیت مرطوب کنندگی دارد و برای پوست های خشک بی نظیر خواهد بود باعث التیام زخم و بریدگی ها می شود چون خاصیت ضد باکتری دارد.

از پوست در مقابل اشعه ماورای بنفش پیشگیری می کند چون ویتامین E دارد باعث پر پشت شدن ابرو می شود شپش مو را از بین می برد و باعث گردش خون در پوست سر می گردد که این می تواند به رشد موها کمک کند برای درخشان شدن مو بی نظیر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما