بازار خرید روغن کنجد اصل مرغوب ایرانی

روغن انواع گوناگونی دارد؛ یکی از بهترین و پرطرفدارترین آن روغن کنجد اصل مرغوب می باشد که همه جهان از این روغن خوش خوراک استفاده می نمایند. روغن کنجد به قدری دارای خواص دارویی می باشد که پزشکان مصرف آن را به افرادی که دارای کلسترول بد می باشند پیشنهاد می کنند؛ به همین دلیل بازار خرید این روغن بسیار بالا بوده و افراد جامعه نیز به دلیل مزیت های فراوانی که دارد از آن استفاده زیادی می کنند.

بازار خرید روغن کنجد اصل مرغوب ایرانی

درمان سینوزیت با روغن کنجد اصل مرغوب

درمان سینوزیت با روغن کنجد اصل مرغوب همانطور که گفته شد روغن کنجد اصل مرغوب به دلیل مزیت و خواص دارویی که دارد مورد استقبال بسیار زیادی از مردم قرار گرفته است. هنگام خرید روغن مرغوب باید آن را نسبت به تقلبی بودن آن تشخیص دهیم؛ که جهت تشخیص آن می توان آن را مقداری به  پوست دست مالیده تا چرب گردد اگر این چربی بر اثر شست و شو دست از بین رفت در واقع تقلبی می باشد، راهکار دیگر جهت اصل بودن روغن کنجد این است که اگر در دمای 5 درجه سانتی گراد حالت سفتی به خود گرفت یعنی این روغن اصل می باشد.

چنانچه که گفته شد روغن کنجد اصل از لحاظ طب سنتی استفاده درمانی داشته، که در ذیل به توضیح و طریقه مصرف درمان آن می پردازیم.

هنگام سرد شدن هوا بسیاری از افراد دچار سر درد می شوند که به آن می گویند دردهای سینوزیتی که مجاری تنفسی را درگیر کرده و دچار آبریزش بینی و درد در ناحیه پیشانی می گردد که پزشکان طب سنتی جهت درمان آن روغن کنجد اصل را پیشنهاد نموده اند.

جهت درمان سینوزیت طریقه استفاده از آن را توضیح میدهیم؛ ابتدا روغن کنجد را روی اجاق گاز گذاشته و می گذاریم تا مقداری گرم شود بعد مقداری از آن را به محل پیشانی مالیده و با دستمال پارچه ای محل را می بندیم؛ بهتر است این عمل را تا یک هفته و به مدت دو ساعت تکرار کنیم تا به طور کلی از سردردهای سینوزیتی نجات پیدا کنیم.

سفارش روغن کنجد اصل مرغوب

سفارش روغن کنجد اصل مرغوب با توجه به خاصیت درمانی بالای روغن کنجد اصل مرغوب سبب گردیده است تا طرفداران زیادی را جذب خود کند و تولید کنندگان نیز حجم تولید را افزایش دهند. فروشندگان فروشگاه های معتبر این روغن کنجد را با قیمت مقرون به صرفه ای در اختیار مشتریان عزیز نیز قرار می دهند.

مصرف کنندگان جهت سفارش روغن اصل و مرغوب آن را از فروشگاه معتبر تهیه می کنند و یا آن را به صورت غیرحضوری از طریق سفارش اینترنتی و تلفنی در وزن های مختلف خریداری می نمایند.

تولید کنندگان به دلیل تولید روغن با کیفیت بسیار عالی و بسته بندی های بهداشتی آن را به کشورهای اروپایی و همسایه صادر می کنند و به ارزش اقتصادی بالایی دست پیدا نموده اند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما