بازار خرید ارده یک کیلویی

ارده یکی از مواد غذایی می باشد که از کنجد تازه تولید می شود، ارده در اصل عصاره طبیعی کنجد می باشد که با حرارت و گرما تولید می شود، ارده جزو یکی از محصولات تولیدی ایران می باشد که در شهر های همدان، یزد و برازجان تولید می شود و محبوبیت بسیاری در بین مصرف کنندگان مواد غذایی دارد. برای مصرف و خرید ارده می توان ارده یک کیلویی را از بازار تهیه و استفاده کرد.

بازار خرید ارده یک کیلویی

بسیار مقوی بودن ارده

بسیار مقوی بودن ارده ارده بسبار مقوی می باشد و دارای خاصیت های غذایی بسیار بالایی می باشد و یک ماده غذایی انرژی زا می باشد که می تواند انرژی مورد نیاز بدن را به صورت کاملا طبیعی بر طرف کند.ارده دارای مواد معدنی بسیار مفیدی می باشد که از این مواد می توان به آهن، فیبر، چربی، قند و پتاسیم اشاره کرد که برای بدن بسیار موثر و مفید هستند.

ارده حاوی موادی ویتامینی می باشد که شامل ویتامین های دی، ویتامین سی، ویتامین ای، ویتامین ب شش و ویتامین ب سه می شود، وجود این ویتامین ها در ارده باعث می شود که با مصرف روزانه ارده، نیاز بدن به این ویتامین ها به خوبی رفع شود. هم چنین در ارده مقدار قابل توجه ای اسید فولیک می باشد که برای بدن بسیار لازم و مفید می باشد و با مصرف روزانه ارده می توان اسید فولیک بدن را به خوبی تامین کرد.

ارده دارای فسفر بسیار زیادی است که برای تقویت ذهن و حافظه بسیار عالی می باشد و باعث افزایش حافظه طولانی مدت می گردد، هم چنین باعث تقویت سلول های خونی و سلول های پوستی بدن می شود، مصرف ارده باعث کاهش چربی خون و کنترل فشار خون می شود و به هضم بهتر غذا کمک زیادی می کند.

از انواع ارده می توان به ارده کنجدی، ارده فندوقی، ارده عسلی، ارده زعفرانی و حلوا ارده اشاره کرد که هر کدام خاصیت های جداگانه دارند.

عرضه کننده ارده یک کیلویی

عرضه کننده ارده یک کیلویی مقوی بودن ارده بستگی به نوع ارده، کیفیت ارده و مواد موجود در آن دارد، شرکت های زیادی هستند که عرضه کننده ارده به دیگر شهر ها و کشور های خارجی می باشند.

شرکت های تولیدی زیادی هستند که در تلاش اند بهترین نوع ارده را در بسته بندی های مختلف تولید کنند و به بازار ها و فروشگاه ها عرضه کنند، قیمت ارده بستگی به نوع ارده، حجم ارده و کیفیت ارده بستگی دارد، برای مثال قیمت ارده زعفرانی با قیمت ارده کنجدی باهم متفاوت است.

ارده یکی از محصولات صادراتی کشور ایران می باشد که سالیانه بیشتر از چند نوع ارده به کشور های خارجی صادر می گردد و محبوبیت بسیار زیادی هم در بین مصرف کنندگان مواد غذایی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما