بازار خرید ارده زنجبیل اعلا

کنجد یکی از انواع دانه های مغذی است که سرشار از مواد معدنی، املاح، ویتامین ها و چربی های مفید بدن می باشد. از این دانه با ارزش فرآورده های مختلفی تولید می گردد.

ارده زنجبیلی یکی از انواع فرآورده های کنجد می باشد که طی پروسه خاصی تولید می گردد. بازار خرید ارده زنجبیل اعلا به داشتن کیفیت و مرغوبیت بالا و همچنین خواص فوق العاده ای که دارد، بسیار پر رونق بوده و مشتریان زیادی از این محصول مغذی خریداری می نمایند.

بازار خرید ارده زنجبیل اعلا

طرز تهیه ارده زنجبیل در منزل

طرز تهیه ارده زنجبیل در منزل

همان طور که گفته شد ارده زنجبیل از جمله فرآورده های کنجد می باشد که دارای خواص و ارزش غذایی فراوانی است. ارده و زنجبیل هر دو دارای طبعی گرم بوده و برای افرادی که سرد مزاج می باشند خودن آن توصیه می گردد.

این محصول به دو روش سنتی و در منزل و به روش صنعتی و در کارخانه های مواد غذایی تولید می گردد. در این مطلب به طرز تهیه ارده زنجبیلی در منزل می پردازیم.

برای تهیه ارده زنجبیلی ابتدا نیاز به کندج بودن پوست و زنجبیل پودر کرده داریم. کنجد بودن پوست را به مدت پوست دقیقه بر روی شعله ملایم گاز گذاشته و به هم می زنیم تا کاملاً بود داده شود. در این حالت کنجد ها به هم چسبیده می شوند. بعد از تفت دادن کنجد ها آن را درون آسیاب و یا غذا ساز ریخته و شروع به هم خرد کردن و له کردن کنجد می نمایی.

این اقدام را چند بار انجام می دهیم. برای این که ارده یک دست و روانی حاصل گردد بایستی کنجد های چسبیده به دیواره را جمع نماییم. هم زدن کنجد بود داده را بایستی آنقدر ادامه دهیم تا ارده به صورت کاملاً یک دست و روان به دست آید. در آخر نیز زنجبیل پودر شده را به میزان دلخواه و لازم به ارده اضافه می نماییم و بدین ترتیب ارده زنجبیلی حاصل می گردد.

شرکت عرضه ارده زنجبیل اعلا

شرکت عرضه ارده زنجبیل اعلا شرکت عرضه ارده زنجبیل جهت رضایت و سلامتی مشتریان بهترین و با کیفیت ترین ارده زنجبیلی را که دارای استاندارد ها لازم و تاییدیه های بهداشتی می باشد را به بازار عرضه می نماید.

همچنین امروزه شرکت عرضه ارده زنجبیلی برای توزیع و عرضه گسترده این محصول در سراسر کشور و تسهیل در خرید آن توسط مشتریان اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی در فضای مجازی نموده است.

در این فروشگاه مجازی انواع ارده زنجبیلی در بسته ها بندی های متفاوت عرضه و ضمن ارائه اطلاعات و مشخصات در خصوص نوع محصول زمینه خرید غیر حضوری را برای مشتریان فراهم نموده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما