ارائه دهنده ارده یزد فندقی

ارده یزد فندقی یکی از خوراکی های اصیل این استان می باشد که طعم شیرینی دارد و می‌ تواند اکثر عناصر مورد نیاز بدن را تامین کند. ارائه دهنده ارده یزد فندقی در کشور سعی دارد تا ویترین خود را از با کیفیت ترین نوع این محصولات غنی سازد و همچنین با تامین مستقیم این محصول می تواند انواع ارده یزد فندقی را با قیمت های مناسبی به مشتریان ارائه دهد. با انجام این دو امر ارائه دهنده ارده یزد فندقی می تواند اعتماد مشتریان را به خود جلب کند.

ارائه دهنده ارده یزد فندقی

ارزش غذایی بالای ارده فندقی

ارزش غذایی بالای ارده فندقی ارده یکی از مواد خوراکی مقوی و پر کالری است که در آن عناصر و ترکیبات مفیدی نهفته اند که هر یک از عناصر موجود در این ماده تاثیر مثبتی جهت حفظ سلامت بدن دارد.

اگر بخواهیم از ارزش غذایی ارده فندقی سخن بگوییم، باید مواد اولیه موجود در ساختار این محصول را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهیم. همان طور که می دانید ارده فندقی از دانه های کنجد حاصل شده است. از همین جهت این محصول دارای ۲۵ درصد پروتئین و ۵۰ درصد چربی سالم می باشد.

در نتیجه غالباً این ماده غذایی یک میان وعده سالم برای ورزشکاران محسوب می‌ شود چرا که سرشار از پروتئین است و می تواند انرژی مورد نیاز جهت انجام فعالیت های سنگین را تامین کند.

در هر ۵۰ گرم ارده کنجد ۲۵ درصد اسید فولیک وجود دارد. و نیز ۱۴ درصد از این ماده غذایی را کلسیم تشکیل داده است. در نتیجه با مصرف این ماده غذایی در طی روز می توان از پوکی استخوان جلوگیری کرد.

یکی دیگر از عناصر مهم موجود در ارده فندقی آهن می باشد. در واقع افراد می توانند با مصرف این ماده خوراکی به میزان قابل توجهی آهن جذب کنند. در نتیجه در پی مصرف این محصول افراد از فقر آهن و کم‌خونی جلوگیری می کنند و با تامین آهن نیز از میزان خستگی آن ها کاسته می شود.

واحد تولید ارده یزد فندقی

واحد تولید ارده یزد فندقی واحد تولید ارده یزد فندقی این محصول را با استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت تولید کرده و عرضه به بازار می کند. بررسی های انجام شده نشان می دهد که عرضه یزد فندقی با توجه به کیفیت قابل قبولی که دارد، طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

از همین جهت واحد تولیدی ارده یزد فندقی با تولید روز افزون این محصول سعی دارد تا پاسخگوی نیاز متقاضیان این محصول باشد. واحد تولیدی ارده یزد نیز در تلاش است تا توزیع این ارده را گسترش دهد تا تمامی افراد در هر نقطه از کشور بتوانند به این محصول دست یابند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما